Sider

mandag 20. mai 2013

Uke 14!

Denne uka har det blitt gjort litt forskjellig.

På torsdagen knakk jeg braketter til Telebryggen, og på fredag laget jeg jollebommen til Bedrifts-prosjektet. Den ble jo ikke laget før på slutten av dagen etter lunsj, før lunsj gikk dagen med på å rydde i verktøyet til knekka.

Etter at jeg fikk satt i gang knekka, sånn at han ene på jobb kunne knekke noen deler til Telebryggen startet jeg og rydde og etter et par timer, med flytting, og vasking av kniver og dyner så så hyllen te knivene slik ut:
 Nederst er det bare ting med feil på, eller kniver som er litt skjeve. Også ligger det forskjellige typer kniver pr. hylle.
















Fra delene blir skjært ut i laseren til de er ferdig til og knekkes.


Sånn de ser ut før og sånn de ser ut etterpå.

Første som måtte gjøres var å bytte verktøy altså da dyner og kniver, slik at jeg fikk riktig størrelse på verktøy i forhold vinkel og tykkelse på platen.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar